Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Gunghäst-Scooter

Publicerad 2015-10-24 17:03:21 i Allmänt,

Nu kan jag äntligen avslöja vad alla mina timmar i garaget gått åt till. Jag har producerat gunghäst-scootrar! 
 
Det har fungerat som en ettårs-present och en doppresent. Uppskattat är ordet!!
 
Har använt en mall som finns på nätet och sedan modifierat denna. Även testat på en försöksperson (en liten) när vi ville kolla hur långa medarna skulle vara. 
 
 
 
Kul att designa och greja med, men tar väääääldigt lång tid. Vill man ha ett bra resultat måste man spackla, slipa, spacka, slipa, spackla, slipa... Det har blivit många timmar i garaget vill jag lova. Men resultatet har ju blivit fantastiskt bra! Eller vad tycker Ni?
 
 
 
Vi satte en liten nummerplåt med namn och födelseåret. Blev rätt piffigt, eller hur!? På den andra vespan jag gjorde så blev det lite silverlinjer på den bakre kåpan och även namnet i silver på framsidan. Ungefär som originalvespan. 
 
 
 
Kul med lite "storprojekt" någon gång. Men nu ska jag koncentrera mig på mina virkade kakor tror jag. :)
Kramar till Er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin