Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Julgrupp modell mindre

Publicerad 2013-12-10 21:20:23 i Allmänt, Jul,

Så här två veckor innan jul kan det vara svårt att få tiden att gå ihop. Förra året fick jag i all hast sätta ihop en liten gå-bort-present i form av en julgrupp. Jag använde gamla dekorationer som jag sparat från tidigare jularrangemang. En silvrig kruka, en vit hyacint, en vit julstjärna, lite mossa, några dekorationsbollar och lite glitter senare så blev den riiiiktigt tjusig om jag får säga det själv. :)
 
Hoppas att Ni alla har hittat julmysig stämning nu när det börjar närma sig jul. Passa på att kura ner er i tv-soffan med lite glögg.
 
Psssst.... Glöm inte spana in alla vackra klänningar på Nobelmiddagen ikväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin