Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Vinglasmarkörer i solen

Publicerad 2012-05-21 19:49:56 i Allmänt,

Igår när solen tittade fram passade jag på att sola lite. Men efter en stund tröttnade jag lite och ville pyssla med något. Pärllådan åkte fram och jag började pyssla några vinglasmarkörer. Och tursam som jag är har jag fått massor med pärlor och grejer från min kära moster som tröttnat på sitt pärl-pysslande.

Så jag använde för första gången min "pärl-bricka". Hur bra som helst! Pärlorna höll sig på plats och flög inte iväg som dom brukar annars.


Och här är mina alster. Märks nog att jag var lite inspirerad av det fina vädret eftersom ett par av markörerna blev ganska somriga. :)



Hur mysigt som helst att sitta ute och pyssla nu när sommaren äntligen kommit! :) Vi ska försöka vara lite mer frekventa i våra inlägg här på bloggen. Bröllopsplanering och bröllopspyssel tar mer tid än man tror men vi hoppas ni fortsätter kika in på bloggen! Kramar på er!
/Elin

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2012-06-02 02:55:58

Delfinen är min när jag kommer på besök :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin