Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Ny kärlek

Publicerad 2012-02-11 16:40:40 i Allmänt,

Igår på shoppingturen hittade vi ett kamerastativ på erbjudande för bara 300 kr, så vi slog till. Och jag blev störtkär direkt! Så här ser min nya kärlek ut:



Jag har svårt för att ta foton med blixt. Jag tycker att blixt förstör bilderna och de känns livlösa. Men utan stativ är det väldigt svårt att ta vettiga foton utan blixt. Bara för att visa skillnaden med stativ så tog jag testbilder på min katt Pip. Så här blev det utan blixt och utan stativ:



Och så här blir det utan blixt och med stativ:



Vilken skillnad! Kommer i fortsättningen ta så många pyssel-bilder som möjligt med stativet. Love it! Lycka till med er egen fotografering!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin