Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Återvunnet och ursnyggt!

Publicerad 2011-09-06 22:06:00 i Allmänt, Inredning, Återanvänt/Tips,

Har fått den här supersnygga gummikorgen i present av min syster! Älskar att man kan få ihop snygg design med återvinning! Än så länge fungerar min som tidningssamlare, men jag har funderat på att använda den som kruka eller för förvaring av mina trädgårdsredskap. På nätet har jag sett användningsområde som förvaring av gäst-tofflor, grillkol, ved mm. De kan helt enkelt användas till det mesta, bara fantasin sätter gränser!



Har sett dessa på flera ställen, men vet att man kan köpa dem på t.ex. rusta. Priserna varierar dock ganska mycket, så det kan löna sig att titta runt lite innan man slår till. Hoppas ni hittar er egen favorit!
/Elin

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin