Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Mönstertips

Publicerad 2011-11-01 20:29:27 i Allmänt,

På sistone har jag inte varit så aktiv med virkningen, men det ska det bli ändring på! Jag hittade en finfin sida på nätet med en massa gratismönster. Amigurumi på svenska kallas bloggen. Den är proppfull med fina mönster och inspiration för alla virksugna.
Bjuder på en bild av mitt senaste alster. Mönstret finns i Mia Bengtssons första bok: "virka amigurumi". Detta fantastiska proffs hittar ni på en kreativ liten blogg. Där finns en massa inspiration och bra tips för alla oss amatörvirkare.

På schemat står nu mitt sedvanliga kvällste och sköldpaddsvirkning. :)
/Emma

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-02 22:55:44

Sv: Hej och tack för kommentaren, Vitt glitterströssel kan man köpa från Panduro



Hälsningar



Malin

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2011-11-03 16:49:14

Vilken söt figur! :-)

Postat av: Tina

Publicerad 2011-11-07 21:03:56

Hej Emma, vilken urgullig figur du gjort!!

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2011-11-08 21:38:16

Hej!



Vilken söt blogg ni har :)

Ursäkta sent svar

men såklart får du lägga upp en bild i bloggen på ljusslingorna. Länka gärna till www.tulipa.nu där man kan köpa ljusslingorna (vet att hon som har webbutiken gärna vill det)



Kramar Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin