Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Strandskatter #2 - Ramar

Publicerad 2011-03-22 19:42:14 i Inredning,

Jag blev inspirerad av mitt "strandarrangemang" som jag gjorde till ljuslyktan häromdagen. Så idag gjorde jag ytterligare en utflykt till standen och samlade på mig fler stenar och snäckor (fast mindre varianter). Rotade sedan fram gamla tråkiga träramar som jag tänkt länge att jag skulle piffa till.



Fram åkte också min gamla vän limpistolen. Den är bäst! Det är verkligen värt att investera i en limpistol (och det är faktiskt inte så fasligt dyrt), den går att använda till mycket. Sedan limmade jag stenar och snäckor för glatta livet. Jag gör nog en mer avskalad variant nästa gång, tyckte att det blev lite mycket nu, men känslan är där ändå. (Och förresten bör jag nog tillägga att snäckor är sjukt bra värmeledare, således risk för brännskador om man inte är lite kvick med limmandet!)
/Emma

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2011-03-22 20:47:29

Hej Emma och Elin!!=)

Vilken trevlig och mysig blogg ni har!! Har kollat igenom alla era pysseltips, va duktiga ni är!!=) Ser fram emot att följa er uppdatering och få lite tips till att piffa till den här hemma!!=)

Mvh Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin