Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Ljuslykta

Publicerad 2011-03-14 21:24:52 i Allmänt,

Här är ett tips på enkelt pyssel för att fixa till en ljuslykta. Ljuslyktan var från början snygg, men kanske lite för opersonlig för min smak. Allt man behöver är någon form av metalltråd och pärlor. Metalltråd finns att köpa i olika färger, som till exempel svart om man skulle föredra det.



Trä bara pärlorna på tråden och fäst på ljuslyktan. På bara ett par minuter har man en mer personlig ljuslykta. Snyggt, eller hur! Pyssel behöver faktiskt inte vara så krångligt.
/Elin

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-03-15 00:17:59

Vilken fin blogg ni gjort. Ska bli kul att följa allt pyssel. Nu börjar jag bli sugen själv på att ta itu med virkningen igen, dock har jag inte riktigt ert tålamod och fina teknik så det blir nog massproduktion av oidentifierbara alster :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin