Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Pimp my bag

Publicerad 2011-06-18 17:43:14 i Återanvänt/Tips,

Köpte en väska och var inte helt nöjd med tofsarna på framsidan. Så jag gjorde om den! :)
Emma hittade ett hänge på Rusta och köpte det till mig. Så häromdagen gjorde jag äntligen om väskan.

Så här såg väskan ut innan jag tog av tofsarna.



Och så här såg hänget ut innan jag slaktade det.



Och här är väskan i färdig form. Är ganska nöjd. Tror dock att jag ska försöka hitta en lite mindre ring att hänga de små kedjorna i, eller eventuellt försöka få tag på en liknande karbinhake. Annars är jag väldigt nöjd.



Jag delade på karbinhaken och själva ringen för att få två hänge. Sen använde jag en tång för att plocka isär kedjorna lite och fästa på vardera del. Efter det hängde jag mina två nya hänge på varsin ände av snöret på väskan.



Nu får jag snart ta ut min nya väska på lite äventyr.
/Elin

Kommentarer

Postat av: holykirch.se

Publicerad 2011-06-19 11:43:51

fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin