Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Torka chili

Publicerad 2011-08-23 19:39:31 i Bakat/i köket,

För ett par dagar sen skördade jag mina chiliplantor på alla frukter och det blev en del! Nu har de bara legat och skräpat i köket, vilket inte alltid känns så bra. Speciellt eftersom min knäppa katt tyckte att en chilifrukt var en utmärkt leksak (han har tidigare även "dödat" ett par gurkor och andra grönsaker). Så jag tänkte att jag skulle hänga upp dem, och det blev superfint tycker jag! :)





Hängde chilifrukter i min gamla kryddhylla. Jag använde mig av ett brunt snöre som jag köpt på granit för ett tag sen. Klart värt att göra ett inköp av. Det räcker i evigheter och funkar till allt.



/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin