Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Pimpade smyckesaskar

Publicerad 2012-02-01 21:03:23 i Allmänt,

Jag har ett ständigt problem, som jag antar att alla tjejer med hål i öronen har. Var sjutton ska man göra av alla sina små örhänge? Större örhänge kan ju hängas upp på olika sätt, som Elin har gjort i ett tidigare inlägg t.ex.
Jag brukar förvara mina små "pluttörhänge" i små smyckesaskar, men det är ju sådär halvroligt att ha framme. Detta krävde ju en roligare lösning!



Jag plockade fram alla små blommor och andra typer av dekorationer jag hade och rotade fram min älskade limpistol. De randiga askarna kommer från Thomas Sabo och är fina i sig, men behövde lite mer färg tyckte jag.



Limmade på blommor, fjäril och ett bi och vips blev det mycket roligare att ha framme på mitt fina sminkbord. Här går det ju alldeles utmärkt att använda sig av trasiga hårspännen el dyl som man har sparat.



I bakgrunden ser ni den tillpiffade konservburken som numera agerar sminkborsthållare på mitt sminkbord. Visar dem i ett senare inlägg! Nu ska jag mysa med en kopp te och titta på snön som faller utanför.
Kram på er!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin