Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Förvaring för örhänge

Publicerad 2011-03-22 22:21:06 i Inredning,

För ett tag sen tröttnade jag på min ständiga oreda bland mina örhänge. Funderade länge och väl på hur detta skulle kunna lösas och resultatet blev två spikar på skåpets utsida och ett gummiband runt om. Insåg sen att det såg förfärligt ut, även om upphängningsanordningen inte satt direkt synligt. Istället valde jag ut band i matchande färg för resten av inredningen i badrummet som jag knöt runt spikarna.



Väldigt praktiskt och det kan se ganska snyggt ut. Lätt att spika upp på insidan av skåp också om man vill gömma anordningen mer än vad jag gjort. Jag har även en liten hängare för mina halsband, men det får bli ett senare inlägg.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin