Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

En pryl, flera användningsområden

Publicerad 2013-10-27 15:37:00 i Allmänt,

I onsdags smet jag in om Søstrene Grene innan jag skulle hem från jobbet. Vilken farlig butik det är! Det finns massor av pyssel och roliga prylar. Mitt mål var att hitta någon liten förvaring till badrumsskåpet. Är det någon mer än jag som blir tokig på penslar och sminkpennor som rullar ur skåpet hela tiden?
 
Jag hittade ett pennställ (tror jag), men insåg snabbt att det var en användbar pryl. Använd till pennor, penslar, sminkborstar, sminkpennor m.m. Eller varför inte använda den som vas? Sätt ett glas inuti och vips har du en cool vas.
 
 
 
 
 
 
Nu är det virktajm! Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin