Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Skoförvaring enligt Lovisa

Publicerad 2012-02-22 21:02:00 i Allmänt, Inredning,

En av mina kompisar är lika tokig i skor som jag är. Vi bara älskar dem och tycker att de i det närmsta är ren konst. Således borde de ju synas! Dock leder detta ju ofta till lite platsbrist. Skor tar ju plats när de står framme!

Fick en bild av henne på hur hon har löst problemet. Fiffigt tycker jag! Nu syns de utan att ta upp en massa golvyta.



Trevlig kväll!
/Emma
p.s Visst är varulvsskorna underbara?!

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin