Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Cake toppers

Publicerad 2012-08-29 18:10:39 i Allmänt,

Nu är bröllop och elände över och då ska det väl förhoppningsvis bli fart på bloggandet igen!
 
Jag fick i uppgift av Elin att försöka göra cake toppers till deras bröllopstårta. Jag har försökt att arbeta i sockerpasta, men kom inte riktigt överens med det. Således fick vi ändra taktik. Istället blev det icke ätbara varianter i lera. Jag har inga "under tiden" bilder, utan ni får slutresultatet direkt. Jag blev nöjd! Tycker att de små katterna blev både söta och personliga. 
 
 
Jag ska snart ge mig på ett liknande projekt. Lovar att ta bilder under tiden då!
Soliga kramar
/Emma
 
(ursäkta bildkvalitén. Bilden är tagen med mobilkamera.)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-12-23 20:58:39

Så fina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin