Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Tävling!!

Publicerad 2011-12-21 23:17:03 i Allmänt,

Äntligen är det dags för Fula Morotens jultävling! Två vinster finns i potten. Ett urfint armband från schmii-smycken och 6 vinglasmarkörer från fula moroten!



Tävlingsregler:
1 lott: Ge en kommentar till detta inlägg med tips på vad ni vill se mer av på bloggen. Glöm inte email-adress!
2 lotter: Tipsa om denna tävling på er blogg (ni får gärna använda bilden här ovanför) och lägg till länken i er kommentar här. Alternativt, lägg en kommentar här samt tipsa om tävlingen till tre vänner i ett email och skicka en kopia till [email protected].

Tävligen pågår till 7 Januari kl 12.00. 
Lycka till och God Jul!
/Fula morotens redaktion

Kommentarer

Postat av: Tina Lindström Carlsson

Publicerad 2011-12-22 14:41:10

Jag vill fortsätta följa Fula Morotens toppenblogg :) Keep on!

Postat av: Ann-Louise Hall

Publicerad 2011-12-23 12:34:49

Kreativ blogg. Fula Moroten är så söt!!!!!!!!!

Postat av: ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Publicerad 2011-12-24 00:14:45

tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/december/armband-71.html

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2011-12-25 20:58:04

Jag skulle gärna se mer steg-för-steginlägg. T.ex. kortskapande, hur man skapar ett fint kort steg för steg liksom.



Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/december/fulamoroten.html



Kram Annika

[email protected]

Postat av: Linda Fransson

Publicerad 2011-12-29 17:37:13

HallåHallå!! :)



Är gärna med och tävlar :)



* Länkat från min blogg om tävlingen: http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/december/7-jan-vinn-ett-urfint-armband-fran-schmii-s.html



* Det var lite svårt att ge någon kritik på din blogg ärligt talat. Har skummat igenom den lite nu och jag tycker det är bra med många bilder som du har. Men du kan ju ibland lägga in lite fler bilder än bara 1-2 i ett inlägg. Tillexempel om du bakar något kan du ju lägga ut alla olika moment i bakningen och ta kort på. Sedan tycker jag inte det skulle skada med lite bilder på inredning och pyssel saker ute!! Om det nu är något du pysslar med såklart :) annars jättefin blogg!! Mer bilder på er tjejer som ligger bakom sidan med!! :)



Tävlar alltså med 2 lotter! Håller tummar och tår ! Ha det bra, kram!



Postat av: Cassandra Holm

Publicerad 2011-12-30 02:57:34

Hej!



Jag vill gärna att Fula Moroten gifter sig och har ett bröllop på bloggen :)



Här tipsar jag om din tävling http://cassitipsar.blogg.se/2011/december/tavla-om-ett-urfint-armband-hos-fulamorotenb.html



Kram på dej fula moroten

Postat av: Sofie L

Publicerad 2011-12-30 09:23:47

1. Jag skulle vilja se lite mera virkat pyssel. Älskar själv att virka. Tror det är mànga som skulle vilja veta hur man gàr till väga när man virkar en morot t.ex :)



2. Länkar härhttp://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/december/7-jan-smycken-och-vinglasmarkorer.html



Gott Nytt Àr

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-12-30 18:08:59

Jag tycker om din blogg precis som den är. Det enda jag kan komma på, och egentligen är inte det någon rättfärdig kritik, är fler bilder.



Jag önskar dig ett gott nytt år!

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-12-30 22:23:21

Jag skulle vijla se mer utav pyssel med bakelser.

exempel som olika marzipan-figurer :)

Postat av: michael

Publicerad 2012-01-01 02:03:42

Hej! Jag är gärna med och vill se mer av din musiksmak och musiksmak. gott nytt år

Postat av: paul

Publicerad 2012-01-01 06:25:40

Hejhej! Klart jag tävlar. Jag vill gärna se mer av vem ni är som skriver denna blogg samt fler bilder. Gott nytt år på Er

Postat av: Desirée

Publicerad 2012-01-03 18:06:34

Jag vill va med! Jag vill se videos och bilder :D

Postat av: Lusse

Publicerad 2012-01-03 23:52:08

Hej! Jag vill gärna se lite enkla kattleksaker som man kan göra själv o sen vill jag gärna att fula moroten ska hitta en söt virkad grönsaks-flicka :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin