Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

tavlan i pysselrummet

Publicerad 2016-04-27 11:10:48 i

Äntligen är den klar! Tavlan i pysselrummet! Den blev fantastisk och jag är supernöjd. Nu får ju alla mina verktyg, snören, saxar, lim- och klistertuber plats. Fantastisk förvaring! Tur man har en händig man. ;)


Vi har klätt en spånskiva med tyg. Längst upp sitter en magnetlist med plåtburkar. Inhandlad på Ikea och egentligen avsedd för kryddor tror jag. Men den passar ju utmärkt på en pysseltavla! Därefter sitter två hemmasnickrade hyllor som gör plats för lim, klister, färg m.m. Sedan lite skruvar och krokar för wasitejp, saxar och verktyg. Längst ner har vi satt en stång med plats för burkar. Bra till pennor, ståltråd, limstift till limpistolen t.ex. 


Jag är fantastiskt nöjd och tanken är att vi kan komplettera med fler skruvar och hyllor efterhand. 


Så upp med pysselgrejerna på väggen. Det är lättare att vara pysslig och kreativ när alla grejer är lättillgängliga! :) 

Skön onsdag till er! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin