Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Amaryllis

Publicerad 2013-12-23 11:24:00 i Allmänt, Jul,

Ett litet misstag i affären gjorde att jag köpte fel blomma. Jag skulle ha en röd amaryllis, men kom hem med en vit. Det kan vara det bästa misstaget jag gjort. Jag fick bara ändra litegrann i arrangemanget. Jag köpte mossa i en vanlig matbutik, fäste det runt själva löken med vanlig ståltråd. Sen tog jag mina älskade små julgranskulor. Silvriga den här gången. Klippte ut ett litet hjärta i vitt filttyg och sen strösslade jag silverglitter på hela kalaset. Det blev riktigt bra till slut. Ibland är det misstagen som leder till de bästa grejerna. :) En bra gå-bort-present till nyår kanske?? nu blir det snart lite jullunch. Julekramar från fula moroten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin