Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Juldekoration till jobbet

Publicerad 2012-12-22 20:31:00 i Jul,

Är det någon mer än jag som besväras av "mossiga" juldekorationer på jobbet. Jag gjorde det, men istället för att gnälla gjorde jag något åt saken istället. Jag beslutade mig för att göra en egen. Pga kamerahaveri har jag tyvärr ingen bild under själva tillverkningsprocessen, men ni får en bild av slutresultatet. 
 
 
Det blev en glad prick va!? :) Det hela besår av två filtbitar som jag sytt ihop och fyllt med stoppning. Mun och ögon är fastlimmde och den lilla tomteluvan har jag sytt fast med några stygn, så den inte ramlar av. Numera hänger den utanför dörren till mitt rum på jobbet. Inte svårt att lista ut var jag jobbar va? ;)
 
Nu blir det glögg och julmys! Kramar från Fula Moroten

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-12-23 20:57:04

Haha! riktigt rolig tand =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin