Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Ny fin spjälsäng

Publicerad 2011-09-02 18:21:12 i Inredning,

Här är resultatet av flera veckors slit. Vilket jädra jobb! Det höll på att kosta mig min mentala hälsa, men fint blev det! Ett tips är ju att använda en bra grundfärg med mycket pigment. Annars blir det väldigt många lager vitt man får måla...
Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska måla små figurer också eller om jag ska låta den vara helvit. Jag tycker att den är ganska fin som den är. Vad tycker ni?

Nu håller jag helg. Njuter av solen med ett glas vin i handen, härligt! Trevlig helg alla pysslare!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin