Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Förberedelser

Publicerad 2011-11-15 22:09:00 i Jul,

Julförberedelserna har börjat ta fart i redaktionen. Häromkvällen gav jag mig på att torka en apelsin som hade blivit lite halvgammal. Torkade apelsinskivor är fantastiska att dekorera med! :) Tänk bara på att skära skivorna så tunna som möjligt, annars tar det en evighet innan de torkar.



Apelsinskivorna brukar jag ha i ugnen i ungefär 1-2 timmar på 100 grader. När de är färdiga är det superfint att ha i blomsterarrangemang och på kransar! Det kommer med största sannolikhet dyka upp ett par dekorationstips här framöver. Nu ska jag ta och provsmaka lite mer glögg... ;)
/Elin

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin