Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Receptbok

Publicerad 2011-03-18 09:38:28 i Bakat/i köket,


Häromdagen tröttnade jag på alla mina "receptlappar" (urklipp från tidningar, nedskrivna recept m.m.) som låg och skräpade. Vilken röra! Så jag rotade fram en gammal ful (svart) anteckningsbok som jag piffade till. Limmade fast ett rosa papper som "botten" på framsidan som jag sedan dekorerade med en bit piffigt mönsterark och klistermärken. Här är det ju bara fantasin som sätter gränser! Gör något som passar din personlighet.

Sedan gjorde jag små bokmärken i sidan för att lättare hitta mina recept. Var så lat att jag bara tejpade fast dessa. Men bra blev det! Mindre röra och en receptbok jag blir glad av att titta på. :)

Elin har också gjort en version av receptboken (tror att det kanske var hon som kom på hela konceptet...). Denna kommer hon givetvis att lägga ut på bloggen också.

Nu frukostkaffe!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin