Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Mönstertips

Publicerad 2011-03-31 21:24:25 i Virkat,



Vill tipsa er om en blogg igen - Garn och Gott.
En tjej som är tokduktig på att virka och som nu även gett ut en egen virkbok. Gissa vem som kommer köpa den!
Kolla in hennes hemsida och förundras över vad man kan göra med en virknål och lite garn!

Om man vill prova på att virka, men inte är sugen på att köpa böcker till en början, så finns det en hel del gratismönster på hennes hemsida. Själv har jag bl.a. virkat bakelsen. Blev jättefin! Lägger upp en bild på alla mina bakelser m.m. när jag fått ihop ett litet kakfat. Nu ska jag fortsätta med min rosa prinsesstårta; som ska bli en present till en liten prinsessa ;)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin