Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Julklappsinslagning

Publicerad 2011-12-16 10:59:00 i Jul, Kort/Presenter,

Här kommer ett par av julklapparna jag nyss slagit in. Fula moroten tror givetvis alla är till honom (han har en något självcentrerad världsbild) så jag fick helt enkelt sparka ut honom ur lägenheten ett par timmar så jag fick lite lugn och ro i julklappsinslagningen.

Personligen är jag väldigt förtjust i att använda brunt "klassiskt" inlagspapper och sen pimpa mina julklappar med julgranskulor (ett tips som jag har stulit från en pysslig svägerska). Och här nedanför ser ni ett par av mina paket.







Här nedanför ser ni ett paket som inte är klassiskt "juligt". Tycker det är lite kul att anpassa paketen efter vem som ska få det. Detta paket ska min syster få och jag har använt svart sidenband och små julgranskulor i olika "icke-juliga" färger. Snyggt, eller hur!





Sen har vi ju givetvis barnpaketen, och då krävs ju ett lite roligare papper. Älskar detta lite knasiga från lagerhaus. Kanonfint!



Hoppas ni blev inspirerade!

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin