Fula moroten

Pyssel, inredning, tips och mycket annat...

Konstkort

Publicerad 2011-04-10 13:16:46 i Allmänt,

Om ni går på konstutställningar eller liknande, passa då på att köpa några konstkort när ni är där. I somras var jag och sambon på utställningen "And There Was Light" i Göteborg, med konst och skisser av bland andra Leonardo da Vinci, Michelangelo och Rafael. En fantastisk utställning för någon som älskar renässansens konst! Vi köpte iallafall ett par konstvykort efter att vi gått igenom utställningen. Korten satte jag sen på ett mini-staffli som jag hade sen tidigare.

   
Eftersom jag älskar Da Vincis anatomiskisser fick det bli ett vykort med ett sådant motiv som hamnade på staffliet. Resten av korten har jag bakom, så att jag enkelt kan byta när jag känner för en liten förändring.

Tycker det är ett kul sätt att få in lite konst man gillar på ett billigt sätt i inredningen hemma.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fula moroten

Vi är några pyssliga tjejer som vill dela med oss av våra allra bästa pysseltips. Vi är alla duktiga på och intresserade av olika saker. Så du kommer snart upptäcka att bloggen handlar om det mesta man kan tänkas pyssla med. Allt ifrån handarbete och inredningstips till trädgårdsfix och nagelpynt. :) Kramar från Fula Morotens redaktion P.S. Vill ni kontakta oss så finns vi på fulamoroten(snabel-a)hotmail.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Följ min blogg med Bloglovin